sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Pallokoira Bill Pielisen-rannalta

Olen 6 vuotta lokakuussa täyttänyt energinen englanninbulldoggi Bill Itä-Suomesta. Isästäni Einarista on tekstiä aiemmin tässä samassa blogissa. Perheeseeni kuuluu emäntä Anu, isäntä Markku sekä englanninbuldogit Butch ja Ben. 






Luonteeltani olen erittäin energinen ja rakastan vettä sillä olen asunut ikäni vedenäärellä. Mieluisin vesileikkini on erikokoisten kivien sukeltaminen järvenpohjasta. Tässä hommassa olen väsymätön.
Joskus vaadin jopa muita osallistumaan vesileikkeihin.


Olen käynyt emäntäni kanssa useat kurssit ja reissannut näyttelyissä ympäri Suomea ja myös ulkomailla. Erityisen tuttuja minulle ovat agilityt ja tottis -kurssit. Viihdyn hyvin näyttelyissä. Tällä hetkellä olen siirtymässä syrjään näyttelykahinoista. Tulen viettämään eläkepäiviä nuorempien bulldoggien kanssa täällä Pielisen-rannalla. 

Olen hulluna erilaisiin palloleikkeihin. Mieluisin leikkini on tennispallojen kanniskelu suussa. Tässä olenkin harjaantunut erittäin taitavaksi ja tämä hetkinen ennätykseni on NELJÄ normaalikokoista tennispalloa!!!
Eläkepäivilläni minulle on suotu myös uusia vastuullisia tehtäviä kuten lastenhoito. Emännän veljenpojan Sisun vahtiminen on minulle mieluisaa puuhaa. Osaan kertoa vanhemmille koska lapsi herää ja huolehdin että vauvan lelut eivät katoa. Lastenhoito on kuitenkin rankkaa hommaa, viimeisen hoitoreissun jälkeen nukuin kaksi vuorokautta putkeen :-).


Tykkään kovasti lumipallojen heittelystä ja luntahan on tänä vuonna riittänyt erityisen paljon täällä itäsuomessa.

Kesää ja uimakelejä odotellessa...Bill

1 kommentti: